iklan

Thursday, January 6, 2011

Akhiri Tahun 2010 Dgn Lawatan Keluarga Kami ke ZOO Negara

lawatan secara mengejut ke?? boleh dikata begitu?? heheh tak la ini ada lah perancangan kata sepakat sempena kemenangan Bolasepak .. syukur terpiasnya kami telah lawatan ke zoo negara ... best untuk anak anak dan saya yang pertama kali ke sana ..
percubaan beberapa kali .. saya menguna shawl ombakk...
macam kat afrika pulask biler nampak zirafah nih
time tgk ikan
show animal time...
apa yang anak sayang saya sedang tengok ???
ianya org utan ... iye ke org utan .. belasah jer laaa
tak dapat naik gajah betul dapat naik gajah tipu pun jadi la .. sebab ini adalah tujuan utama kami ke zoo negara nak naik gajah betul..
sebenarnya byk lagik binatang disana .. tapi ini jer pic yang saya biler untuk jadi kenangan keluarga kami.. n saya rekemen u all g la kesana tak kira keluarga ke.. tunangan ke .. Bf..n Gf ke.. sememangnya seronok.... lepas ni impian saya untuk ke Menara Kuala Lumpur pulask .. biler agak nya planning ni tercapai ??

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anak Ku Sayang

Umur Iman

Lilypie Kids birthday Ticker

Umur Fudin

Lilypie Fifth Birthday tickers

Umur hadif

Lilypie Second Birthday tickers