iklan

Monday, January 10, 2011

Merahh.... oh Merahh

Dari daftar iman ke sekolah dah terus di tetapkan iman dapat warna merah untuk warna rumah sekolah dia... so perkara ini saya bincangkan dengan iman yang dia akan dapat rumah merah... dari riakk wajah dia biasa jer...

tapi sejak menjak saya ambil jemput dan ambil iman balik dari sekolah ... ada jer komen dia pasal warna merah... tapi petang semalam segala mengenai merah terungai.. ..

Iman :mak ... esok cikgu akan bagi baju along ... baru rumah merah ....
saya : bagus .. la...
Iman : tapi mak along tak nak warna merah....
saya : (terkejut jugak) kenapa tak nak merah.. warna tuh merah tu bagus...berani.. kuat ...
Iman : along tak nak warna merah.. sebab warna pompuan... along suka hijau.. warna
lelaki .. hebat....

Adoh aiiii.. terkesima saya sekejapp.. darjah satu dah pandai nak pilih warna apa.. time saya terima jer warna apa nak kasi.....

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anak Ku Sayang

Umur Iman

Lilypie Kids birthday Ticker

Umur Fudin

Lilypie Fifth Birthday tickers

Umur hadif

Lilypie Second Birthday tickers