iklan

Wednesday, November 9, 2011

Salam ....

fuh!!.. berabuk aa blog nih lama tak hapdet .... macam-macam hal sebab saya tak hapdet... salah satu nya .. saya dah lupa pass nih.. tapi setelahhempas pulas hempas pulas ... akhir nya berjaya juga saya mendapatkan pass ini ....
Mulai saat ini... saya akan cuba menjadi blogger tegar... gamak nya,.., ops... saya nak bagi tahu saya dah selamat melahirkan baby pompuan... yang keempat setelah 3 org laki sebelum ni ... n terus ambik cuti 3 bulan okay... nama nya Arissa Safia......n saya telah pindah rumah baru .. syukur yer rezeki yang diberikan oleh Nya.

ini arissa 2 bln. dan hadif 2thn 4bln... hadif skrg tgh dilatih x menggunakan pampers.. stakat ni kencing dh okay.. tapi.. bab buang air besar ni x pass lagik. dia pun target saya juga x guna pampers


ini pic masa bulan poser hari tuh .. sempat mkn Mac D.. bawa anak. dan target saya sebelum masak kerja (hujung bulan 11 ni) sharifudin dah pandai baca .. setakat nih baca untuk 2 suku kata dah pass

lagi 2 minggu saya nk masuk kerja.. mcm dh ilang ingatan pulak... boleh gitu??? maklum seronok duk umah sesame anak n gaji masuk tiap bln.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anak Ku Sayang

Umur Iman

Lilypie Kids birthday Ticker

Umur Fudin

Lilypie Fifth Birthday tickers

Umur hadif

Lilypie Second Birthday tickers