iklan

Wednesday, July 7, 2010

Hari Ini hari jadi Saya....

Syukur.. dan bertuah ... saya masih bernyawa di tahun 8.7.2010....... genap umur saya 30 tahun .. wah!! dah 30 tahun terasa dah ke angka 3...tua ker ?? tak laa .. tapi muker still nampak muda kan ... up sikit diri.. bukan apa sekadar nak sejuk kan diri.. time kasih kepada org di sekeliling.. sememang nya hidup ini indah... bahagia hidup bersama suami setelah 7 tahun bersama. tapi hari ini saya berkongsi tarikh lahir iaitu :
Mohd Hadif Shamsul Kamal Arifin..
ini bermakna sudah ada penjimatan untuk membeli kek oleh suami saya.
saya dan hadif akan bersama meniup lilin
( ada ke kek untuk hari ni .. harap harap laki den tak lupo ha. ha. ha.)

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anak Ku Sayang

Umur Iman

Lilypie Kids birthday Ticker

Umur Fudin

Lilypie Fifth Birthday tickers

Umur hadif

Lilypie Second Birthday tickers