iklan

Tuesday, October 7, 2008

Warna warni Raya 2008 (iii)

Time nih terjah rumah kak lang kat LBJ... tudung pink yang mengadap kemera tuh tuan rumah yer...


yang kat sebelah saya tu h kak tuh.. hiks!! dia tgh menghitung hari nak melahir kan baby pompuan kata nya.... maklum aa sebelum nih 3 org lelaki.. syok! nya baby pompuan
nih bergambar di depan rumah baru kak long .... cantik reka bentuk nya .. comel OoooOOO00
Okey... sekarang nih citer raya di rumah Pak UcopKajang.. kalau nak tahu .. dah jadi perkara harus... beraya di rumah bapa saudara suami saya di kajang .....
Acara makan-makan borak borak.. maklum aa setahun sekali jer jumper...
tah apa yang tekun sangat kak teh .. n kak ngah dengar tuh ??
ini pulask mak mertua saya.. kepenatan katanya... maklum aa.. di siang hari dia pi beraya. di rumah geng-geng nya...
saya .. terpaksa tangkap fudin ... isk.. lasak lak aii ....

ini laa budak lasak.. bila dah jumper sepupu sepapat nya ..
gambar- gambar.... sama sepupu nya

lepas makan.. borak borak .. acara bergambar laa pulask kaum lelaki ...

wah!! handsome nya laki saya.. siapa lagi nak puji kalau tak saya kan.. hiks..

acara saya pulask bergambar bersama.. tuan rumah....
* sorry kualiti gambar kureng memuaskan... maklum aa kamera hp

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anak Ku Sayang

Umur Iman

Lilypie Kids birthday Ticker

Umur Fudin

Lilypie Fifth Birthday tickers

Umur hadif

Lilypie Second Birthday tickers